Pakas

Vai sūtījumi, ko sūta ar Unisend pakomātiem, ir apdrošināti?

Visiem sūtījumiem ir apdrošināšanas segums līdz 500 EUR.

Kādas ir sūtījumu sūtīšanas iespējas uz ārzemēm, izmantojot Unisend pakomātus?

Ar Unisend pakomātu palīdzību sūtījumi var ceļot Latvijā, Igaunijā un Lietuvā gan katrā valstī, gan starp šīm valstīm. Piegāde uz citām valstīm pašlaik nav iespējama.

Unisend pakomāti

Kā lietot Unisend pakomātu?

Nospiediet sava sūtījuma nosūtīšanai uz ekrāna “Nosūtīt”:

Parādās divas iespējas “Jauns sūtījums” un “Sūtījums reģistrēts tiešsaistē”. Ja neesat sūtījumu reģistrējis internetā caur mūsu mājaslapu vai kādu citu platformu, tad izvēlēties pirmo iespēju –  “Jauns sūtījums”:

Izvēlaties  uz kuru valsti vēlaties nosūtīt sūtījumu:

Pēc valsts izvēlēšanas izvēlieties skapīša izmēru:

Izvēlieties adresi, kur sūtījums būs jāpiegādā:

Ievadiet  saņēmēja telefona numuru:

Ievadiet savu telefona numuru:

Pārbaudiet vai visa informācija ir ievadīta pareizi:

 

Ja viss pareizi norādīts, tad spiediet “Turpināt” un veiciet apmaksu:

Pēc apmaksas izprintējiet uzlīmi, kura ir jāuzlīmē uz sūtījuma:

Ja esat reģistrējis sūtījumu internetā caur mūsu mājaslapu vai kādu citu platformu, tad  izvēlēties otro variantu “Sūtījums reģistrēts tiešsaistē” ,un jums parādīsies lodziņš, kur iespējams noskenēt iepriekš sagatavotu svītrkodu vai manuāli ierakstīt pasūtījuma numuru:

Pēc tam, atvērsies pakomāta durtiņas un uz ekrāna varēsiet redzēt, kur atrodas šis skapītis. Ja skapīša izmērs jums neder, tad sākumā jānospiež uz ekrāna “Izvēlēties lielāku skapīti” un tikai pēc tam aizvērt atvertās durtiņas! :

Uz ekrāna varēsiet izvēlēties vajadzīgo izmēru:

Kad izvēlēsieties, atkal atvērsies skapīša durtiņas, bet jau vajadzīgajā izmērā. Sūtījumu ievietojiet tajā un durtiņas aizvērsiet. Sistēma piefiksēs jūsu pasūtījumu un kurjers to nogādās adresātam.

Paldies, ka savus sūtījumus sūtat ar Unisend!

Cik ilga ir piegāde valsts robežās un uz citām Baltijas valstīm?

Ja sūtījumi ir ievietoti pakomātos pirms pēdējā norādītā sūtījumu savākšanas laika:

  • valsts robežās – sūtījums tiek piegādāts nākamajā darba dienā;
  • uz citām Baltijas valstīm – sūtījums tiek piegādāts 2 – 3 darba dienu laikā.
Kādas ir Unisend pakomātu priekšrocības?

Ērta atrašanās vieta. Unisend pakomāti novietoti ērtās vietās visās Baltijas valstīs – Lietuvā, Latvijā un Igaunijā.
Neierobežots darbalaiks. Pakalpojums tiek sniegts 24/7 režīmā.
Ātra apkalpošana. Sūtījumi tiek piegādātas 24 stundu laikā.*
Laba cena. Tas ir lēts veids sūtījumu sūtīšanai un saņemšanai.
Vienkārša un droša lietošana. Jūs varat nosūtīt un izņemt sūtījumu dažās minūtēs, jūsu sūtījumu drošību garantē iestrādāti drošības pasākumi un videonovērošana.

*Ja sūtījums ir ievietots pakomātā līdz uz tā norādītajam sūtījumu izņemšanas laikam.

Kas var lietot Unisend pakomātus?

Unisend pakomātus var lietot gan privātie, gan biznesa klienti. Privātie klienti var sūtīt un saņemt sūtījumus bez jebkādiem līgumiem un saistībām, pietiek ar sagatavotu sūtījumu un bankas maksājumu karti.

Kur atrast pakomātu karti?

Pakomātu karte atrodama pašapkalpošanās sistēmā.

Cik ilgā laikā saņēmējam jāizņem sūtījums no pakomāta?

Saņēmējam vajadzētu izņemt sūtījumu 72 stundu laikā kopš sūtījuma ievietošanas brīža pakomātā.

Kas notiks, ja sūtījumu neizņems noteiktajā termiņā?

Sūtījums tiek glabāts pakomātā 72 stundas. Pēc 72 stundām kurjers to izņems, un saņēmējam tiks nosūtīta īsziņa ar saiti un paskaidrojumu, kā pārvirzīt paku uz šo vai citu pakomātu atkārtotai piegādei. Sūtījumus iespējams pārvirzīt 4 dienu laikā pēc īsziņas saņemšanas. Ja noteiktajā laikā tas netiks izdarīts, sūtījums tiks atgriezts sūtītājam.

Ko darīt, ja sūtītājs nevar nosūtīt sūtījumu pēc tam, kad ir par to samaksājis?

Ja nevarat nosūtīt paku tehnisku sarežģījumu dēļ, jūs varat atgūt savu naudu, aizpildot naudas atmaksas pieprasījuma veidlapu, kas atrodama šeit.

Uzmanību: jūs varat aizpildīt naudas atmaksas pieprasījuma veidlapu par neizmantotu uzlīmi, kas bija nopirkta pašapkalpošanās sistēmā vai pakomātā, 14 kalendāro dienu laikā pēc uzlīmes pirkšanas datuma.

Unisend pašapkalpošanās sistēma

Vai iespējams nosūtīt sūtījumus, nereģistrējoties Unisend pašapkalpošanās sistēmā?

Sūtījumu  izveidošanai pašapkalpošanās sistēmā nav nepieciešama reģistrācija.

Vai es saņemšu informāciju par saviem sūtījumiem?

Jūs varat atrast informāciju par nosūtītajiem sūtījumiem   savā individuālajā kontā, “Sūtījumu vēsturē”.

Par kādu laika periodu es varu aplūkot informāciju par saviem sūtījumumiem sūtījumu vēsturē?

Sadaļā “Sūtījumu vēsture” jūs varat redzēt informāciju par  pēdējo sešu mēnešu sūtījumiem.

Par kādu laika periodu iespējams lejupielādēt rēķinus, un kur es varu tos atrast?

Jūs varat pasūtīt rēķinu, pakalpojuma pirkšanas laikā atzīmējot piekrišanas lodziņu iepirkuma grozā. Rēķins tiks atsūtīts uz e-pastu 7 kalendāra dienu laikā. Jūs varat pasūtīt rēķinu arī Unisend tīmekļa vietnē. Rēķini par iepriekšējo mēnesi tiek izrakstīti tekošā mēneša 3. kalendārajā dienā.

Kur atrodamas pašapkalpošanās sistēmā izveidotās paku uzlīmes?

Sūtījumu uzlīmes atrodamas “Sūtījumu vēstures” sadaļā.

Kā izdrukāt uzlīmes?

Sūtījumu uzlīmes tiks izveidotas, veicot maksājumu. Jūs varat tās izdrukāt mājās vai pie Unisend pakomāta. Ja vēlēsities izdrukāt uzlīmi pakomātā, jūs to varēsit izdarīt pie Unisend pakomāta, ievadot sūtījuma numuru.

Ja vēlaties izdrukāt uzlīmes mājās, jums ir iespēja izvēlēties vispiemērotāko uzlīmes izkārtojumu:

• Viena uzlīme uz lapas. Visas uzlīmes tiks izvietotas rindā, neveidojot īpašu izkārtojumu uz lapas. Šis formāts ir ērts, ja uzlīmes drukā, izmantojot īpašu uzlīmju printeri (šādā gadījumā jums jāizvēlas šādi drukāšanas iestatījumi: A4, horizontālais formāts (Landscape), faktiskais izmērs (Actual Size) atbilstoši pieejamajam printerim nepieciešamajiem iestatījumiem), vai arī, ja vēlaties drukāt uzlīmi noteiktā vietā uz lapas – šis formāts palīdz jums izvēlēties vispiemērotāko variantu, izmantojot drukāšanas iestatījumus.
• 4 uzlīmes uz A4 formāta lapas. Šis variants pielāgots parastajiem printeriem, kuri var drukāt uz A4 formāta lapām, un ir piemērots, ja gribat drukāt uz speciāla uzlīmju papīra.
• Jūs varat izvēlēties šādu izkārtojumu – “etiķetes uzlīmēm vai aploksnēm”.

SVARĪGI: visu uzlīmju izmērs ir 10×15 cm, tāpēc uz vienas A4 lapas var izdrukāt ne vairāk kā 4 uzlīmes.

Kā izveidot adrešu grāmatu?

Adrešu grāmatas izveidošanai nepieciešams pierakstīties savā pašapkalpošanās kontā un izvēlēties sadaļu “Adrešu grāmata” kreisajā pusē. Ievadiet sūtītāja informāciju jaunajā logā un saglabājiet to.

Kā noformēt sūtījumu Unisend pašapkalpošanās sistēmā?

Lai noformētu sūtījumu, jums vajadzēs:
• nospiest “Sūtīt paku”;
• izvēlēties sūtījuma izmēru, saņēmēju utt.;
• pārskatīt savu pasūtījumu, lai pārliecinātos par sniegtās informācijas pareizību. Apstiprināt sūtījumu un samaksāt;
• izdrukāt izveidotā sūtījuma uzlīmi (ja pasūtot neesat izvēlējies iespēju “Izdrukāt uzlīmi pakomātā”) un uzlīmēt to uz sūtījuma labi redzamā vietā. Ja vēlēsities izdrukāt uzlīmi pakomātā, jūs to varēsit izdarīt pie Unisend pakomāta, ievadot sūtījuma numuru.

Vai es varēšu redzēt sūtījumu reģistrācijas numurus uzreiz sistēmā?

Jā, sūtījumam tiek piešķirts numurs uzreiz pēc tās noformēšanas. Tas ir redzams blakus konkrētajam sūtījumam sadaļā “Sūtījumu vēsture”.

Kāds tīmekļa pārlūks jāizmanto piekļuvei pašapkalpošanās sistēmai?

Pašapkalpošanās sistēma ir pieejama no visiem populārajiem tīmekļa pārlūkiem, piemēram Google Chrome, Mozilla Firefox un citiem. Taču jūs nevarat piekļūt pašapkalpošanās sistēmai no Internet Explorer pārlūka.

Ko darīt, ja Unisend konts ir bloķēts?

Konts tiek bloķēts pēc tam, kad trīs reizes nepareizi ievadīta parole. Lai pierakstītos no jauna, jums nāksies gaidīt 20 minūtes un tad mēģināt pierakstīties vēlreiz. Ja mēģināsit pierakstīties agrāk kā pēc 20 minūtēm, bloķēšanas laiks tiks pagarināts.

Vai es varēšu sūtīt sūtījumus visās Baltijas valstīs ar vienu lietotāja vārdu pašapkalpošanās sistēmā?

Jūs varat sūtīt sūtījumus gan valsts robežās, gan starp Baltijas valstīm, izmantojot vienu un to pašu  lietotāja vārdu. Taču jūs varat pierakstīties tikai tajā pašapkalpošanās sistēmā, kurā lietotāja vārds tika izveidots, t.i., ja jūs mēģināsit pierakstīties Latvijas pašapkalpošanās sistēmā ar Igaunijas pašapkalpošanās sistēmai izveidotu lietotāja vārdu, sistēma automātiski novirzīs jūs uz Igaunijas pašapkalpošanās sistēmu.

Kā pierakstīties Unisend pašapkalpošanās sistēmā?

Ievadiet savu e-pastu un paroli pašapkalpošanās sistēmas galvenajā lapā un pēc tam nospiediet “Pierakstīties” (Log-in).

Ja vēlaties izmantot pašapkalpošanās sistēmu kā biznesa klients, vispirms sazinieties ar mums pa e-pastu sales@unisend.lv.

Cik maksās Unisend pašapkalpošanās sistēma?

Visi klienti var lietot pašapkalpošanās sistēmu bez maksas. Jums būs jāmaksā tikai par sūtījumu.

Kas var lietot Unisend pašapkalpošanās sistēmu?

Unisend pašapkalpošanās sistēmu var lietot visi privātie klienti un biznesa klienti, kuri noslēguši līgumus ar Unisend.

Kas ir Unisend pašapkalpošanās sistēma un kāpēc ir vērts to lietot?

Unisend pašapkalpošanās sistēma ir elektroniska sūtījuma izveidošanas sistēma, kur iespējams reģistrēt sūtījumus, samaksāt par piegādi un saņemt sūtījumu uzlīmi. Jūs varat nosūtīt sūtījumus, izmantojot savu kontu, vai bez reģistrācijas.

Reģistrētajiem pašapkalpošanās sistēmas  lietotājiem veidojas savu sūtījumu piegādes  vēsture un ir iespēja izsekot nosūtītos sūtījumus. Sistēmā atrodama:

  • sūtījuma cena: jūs varat uzreiz izvēlēties sūtījuma izmēru un redzēt sūtījuma cenu (privātie klienti to var izdarīt, nepiesakoties pašapkalpošanās sistēmā, biznesa klientiem jāpiesakās sistēmā);
  • ērta samaksa: sistēmā jūs varat uzreiz samaksāt par sūtījumu;
  • sūtījuma uzlīmes izveidošana: pēc saņēmēju saraksta ievadīšanas katram sūtījumam tiks izveidota uzlīme;
  • informācija par iepriekšējiem sūtījumiem un sūtījumu izsekošanas iespēja: pēc pierakstīšanās pašapkalpošanās sistēmā iespējams redzēt informāciju par pēdējo sešu mēnešu sūtījumiem.

 

Meklēt
Lai sāktu meklēšanu, zemāk esošajā lodziņā ievadiet atslēgvārdu, pēc kura vēlaties meklēt.